Noteikumi

07.10.2024

1. Regulējuma priekšmets

1.1. Šis APCharter pakalpojuma lietošanas līgums (turpmāk tekstā – Pakalpojumu sniegšanas nosacījumi) regulē lietotāju savstarpējās attiecības, izmantojot Uzņēmuma APCharter izstrādāto APCharter pakalpojumu, nosaka Lietotāju un Uzņēmuma APCharter tiesības un pienākumus.

Šī līguma noslēgšana starp "Klientu" un "Uzņēmumu" notiek, "Klientam" pievienojoties APCharter pakalpojuma lietošanas līgumā izklāstītajiem pakalpojumu sniegšanas nosacījumiem (vispārīga nosacījumu pieņemšana), un tā tiek veikta, iesniedzot pieteikumu un turpmāk apmaksājot rēķinu (invoice). Šajā Līgumā izklāstīto nosacījumu daļēja pieņemšana vai daļēja atteikšanās no tiem nav pieļaujama.

1.2. Šo Pakalpojumu sniegšanas nosacījumu interpretācijas nolūkā ir definēti šādi termini:

"Kuģis" – jebkurš peldošs transportlīdzeklis, tostarp laivas, buru un motorjahtas, trimarāni, katamarāni un citi mazie kuģi, kas nav izņemti no civilā apgrozījuma;

"Īpašnieks" – kuģa īpašnieks vai viņa pilnvarots pārstāvis (čartera uzņēmums, privātpersona, pārvaldības uzņēmums utt.);

"APCharter tiešsaistes pakalpojums" jeb "Agregators" – pakalpojums, kas nodrošina informācijas vākšanu par kuģiem, Īpašniekiem un nomas nosacījumiem;

"Klients" – ieinteresētā fiziska persona vai organizācija, kas meklē kuģi;

"Lietotājs" – APCharter pakalpojuma klients vai cits lietotājs;

"Programma" – apmācību, sacīkšu programma vai nobraukto jūdžu uzkrāšana, ko veic uz APCharter jahtām;

"Uzņēmums" – APCharter, kura juridiskā adrese ir: Kārļa Ulmaņa gatve 123, Mārupe, Mārupes nov., LV-2167, Latvija.

1.3. Uzņēmums patur tiesības grozīt šos Pakalpojumu sniegšanas nosacījumus pēc saviem ieskatiem, kā arī nepieciešamības gadījumā.

1.4. Izmantojot APCharter pakalpojumu, Klients apstiprina, ka ir sasniedzis 18 gadu vecumu.

2. APCharter tiešsaistes pakalpojuma izmantošana

2.1. APCharter tiešsaistes pakalpojuma izmantošana Klientiem ir brīvprātīga un bezmaksas. Izmantojot APCharter tiešsaistes pakalpojumu, Klients pilnībā piekrīt šiem Pakalpojumu sniegšanas nosacījumiem. Daļēja piekrišana un/vai piekrišana ar atrunām un/vai ierobežojumiem nav pieļaujama.

2.2. APCharter tiešsaistes pakalpojuma mērķis

2.2.1. APCharter tiešsaistes pakalpojums nodrošina Lietotājiem tīmekļa vietnes www.apcharter.lv (turpmāk tekstā – Vietne) informācijas platformu, ar kuras palīdzību tiek veikta ērta un efektīva kuģu meklēšana atbilstoši noteiktajiem parametriem. APCharter tiešsaistes pakalpojuma Lietotājs var piekļūt nepieciešamajai informācijai Vietnē, pārbaudīt kuģu pieejamību noteiktajos datumos, kā arī iesniegt kuģu nomas pieteikumu.

2.2.2. APCharter tiešsaistes pakalpojums sniedz Klientiem iespēju bez maksas rezervēt interesējošos kuģus.

2.2.3. Kuģu nomas pieteikumi no Klientiem tiek automātiski pārsūtīti Īpašniekiem.2.2.4. Līgumu (čartera līgumu par kuģa izmantošanu un/vai citu līgumu) parakstīšana notiek tieši starp Īpašnieku un Klientu. Atsevišķos gadījumos, ja nepieciešams, ir iespējams noslēgt līgumu par kuģa izvēli un/vai maršruta sastādīšanu: "Klients" - "Uzņēmums" pēc papildu saskaņošanas un saskaņā ar Uzņēmuma Līguma formu.

2.3. Nomas pieteikuma ievietošanas noteikumi APCharter tiešsaistes pakalpojumā

2.3.1. Klients izvēlas kuģi, kas viņu interesē, noklikšķinot uz pogas Rezervēt;

2.3.2. Pieteikums tiek nosūtīts Īpašniekam (iepriekšējā rezervēšana), un parasti kuģis tiek rezervēts Klientam uz laiku no 24 stundām līdz vienai nedēļai (izvēle) atkarībā no sezonas. Kuģa pieejamība netiek garantēta līdz brīdim, kamēr Klients nav saņēmis apstiprinājumu par jahtas pieejamību un nav veicis galīgo rezervēšanu.

2.3.3. Pēc tam, kad Īpašnieks ir apstiprinājis, ka Klienta izvēlētais kuģis ir pieejams, Klientam tiek nosūtīta rezervēšanas veidlapa (booking confirmation) ar visu informāciju. Ja Īpašnieks neapstiprina izvēlēto kuģi – Klients tiek informēts par viņa iepriekšējās rezervēšanas (izvēles) atcelšanu.

2.3.4. Kopā ar rezervēšanas veidlapu Klientam tiek nosūtīts rēķins apmaksai (invoice). Lai pabeigtu pieteikuma noformēšanu, Klientam ir jāsamaksā pirmā maksājuma summa, kas parasti ir 50% no pieteikuma summas, ja vien Īpašnieka čartera līgumā nav noteikts citādi. Pēc maksājuma veikšanas Klients nosūta uz Uzņēmuma e-pastu maksājuma apstiprinājumu (bankas maksājuma uzdevumu vai elektronisku maksājuma kvīti). Īpašnieks saņem paziņojumu par maksājuma saņemšanu no Klienta, kurš ir rezervējis kuģi.

2.3.5. Atlikušie 50% no pieteikuma summas Klientam jāsamaksā 30-45 dienas pirms čartera sākuma datuma, ja vien Īpašnieka čartera līgumā nav noteikts citādi.

Ja rezervēšana tiek apstiprināta mazāk nekā vienu mēnesi pirms čartera sākuma datuma, Klientam ir jāsamaksā pilna rezervēšanas summa rezervēšanas apstiprināšanas brīdī, ja vien Īpašnieka čartera līgumā nav noteikts citādi.

2.3.6. Pēc pilnīgas samaksas saņemšanas saskaņā ar iesniegto pieteikumu, kontaktpersona čartera vietā un izmantojot kontakttālruņus (Informācija par Bāzi), Uzņēmuma menedžeris pa e-pastu nosūta Klientam Vaučeri ar informāciju par kuģa nomu (vai Iekāpšanas Karti). Klientam šie dokumenti ir jāizdrukā un tiem jābūt Klientam līdzi kuģa pieņemšanas laikā no Īpašnieka. Kuģa pieņemšanas laikā Īpašnieks izsniedz Klientam čartera līguma vai cita līdzīga rezervēšanas līguma oriģinālu.

2.3.7. Vismaz 14 dienas pirms čartera sākuma Klientam jānosūta informācija par visiem pasažieriem (crew-list): vārds, uzvārds, dzimšanas datums, pases numurs, šķīpera licence un radio operatora licence, kā arī jebkura cita informācija, kas nepieciešama Īpašniekam, ja Klients vēlas nomāt kuģi bez kapteiņa.

2.3.8. Ja pieprasījums tiek atcelts Klienta vainas dēļ, samaksātā priekšapmaksa netiek atgriezta, kuģa izvēles, rezervēšanas un priekšapmaksas pakalpojums tiek uzskatīts par sniegtu. Papildu pieteikuma atcelšanas nosacījumi ir definēti šo Pakalpojumu sniegšanas nosacījumu 10. sadaļā.

2.3.9. Visi papildu nosacījumi attiecībā uz apmaksas termiņiem, kuģa nomaiņas iespēju un citi nosacījumi ir noteikti starp Īpašnieku un Klientu noslēgtajā čartera līgumā.

2.4. Cena, apmaksas veids, drošības nauda

2.4.1. Klientu informēšana par APCharter tiešsaistes pakalpojumā publicētajiem Īpašnieka pakalpojumiem Klientiem ir bez maksas. Visas turpmākās vienošanās, čartera līguma noslēgšana ar Īpašnieku tiks veikta, izmantojot e-pastu, tālruni vai citus saziņas līdzekļus, kas norādīti Vietnē.

2.4.2. Klients par Īpašnieka pakalpojumiem saskaņā ar pieteikumu var samaksāt ar bankas pārskaitījumu, pamatojoties uz Uzņēmuma izrakstīto rēķinu (invoice) atbilstoši šo Pakalpojumu sniegšanas nosacījumu 5.3-5.4. punktiem.

2.4.3. Pēc čartera līguma (vai cita līdzīga līguma) parakstīšanas un pirms kuģa pieņemšanas Klientam jāiemaksā Īpašniekam drošības nauda, lai daļēji garantētu avāriju, bojājumu, plaisu un citu bojājumu atlīdzināšanu, kā arī lai segtu citas Īpašnieka nodevas, piemēram, kuģa tehniskā apkope un tīrība, un iespējamos kuģa atgriešanas aizkavējumus. Sīkāka informācija un drošības naudas apmērs ir norādīts ar Īpašnieku noslēgtajā čartera līgumā.

2.4.4. Drošības naudu var samaksāt ar kredītkarti vai skaidrā naudā kuģa pieņemšanas vietā – iepriekš vienojoties ar Īpašnieku. Kuģa pieņemšanas vietu un čartera uzņēmuma un tās pārstāvja kontaktinformāciju Uzņēmuma menedžeris norāda Rezervēšanas Apstiprinājumā vai e-pastā.

2.4.5. Drošības nauda tiks atgriezta Klientam pēc tam, kad Īpašnieks būs pārbaudījis kuģi un apstiprinājis tā pienācīgu stāvokli. Ja ir radušies bojājumi un/vai citi zaudējumi, ko Klients nodarījis Īpašniekam, tie tiek atlīdzināti uz drošības naudas rēķina, bet tās nepietiekamības gadījumā – pretenzijas iesniegšanas kārtībā un tiesas ceļā pēc Īpašnieka pieprasījuma.

2.4.6. Ja īpašnieka čartera līgumā (vai citā līdzīgā līgumā) nav noteikts pienākums maksāt drošības naudu, šajā gadījumā Klients to neiemaksā.

2.4.7. Uzņēmums nav atbildīgs par to, vai Kuģa īpašnieks atgriež drošības naudu Klientam, un sniedz konsultāciju pakalpojumus.

2.5. Kuģa nodošana

2.5.1. Pirms kuģa pieņemšanas Klients ir tiesīgs kopā ar Īpašnieka pārstāvi veikt kuģa apskati, lai pārliecinātos, ka kuģis un tā aprīkojums ir labā ekspluatācijas stāvoklī. Tiklīdz kuģis ir nodots Klientam un ir uzsākta tā ekspluatācija, Klients tādējādi atzīst, ka kuģis ir atbilstošā stāvoklī, un Klients to ir pieņēmis. Klients patstāvīgi veic kuģa apskati, lai pārliecinātos, ka tam nav (ir) bojājumu, un paraksta kuģa pieņemšanas aktu (check-in).

2.5.2. Kuģis tiek nodots Klientam ar pilnu ūdens, degvielas, akumulatora un motoreļļas krājumu, kas arī ir pilnībā jāatgriež, ja vien Īpašnieka čartera līgumā (vai citā līdzīgā līgumā) nav noteikts citādi. Īpašnieks un Klients paraksta divpusēju kuģa aprīkojuma inventarizācijas aktu.

2.5.3. Kuģis tiek nodots Klientam arī pēc nomas termiņa beigām vietā, kas norādīta Īpašnieka čartera līgumā (vai citā līdzīgā līgumā).

2.5.4. Jebkāda kuģa nodošanas aizkavēšanās Klienta vainas dēļ nenozīmē nomas termiņa pagarinājumu.

2.5.5. Ja kuģa nodošana tiek aizkavēta sliktu laikapstākļu dēļ, nomas cena netiek samazināta, kā arī netiek pagarināts Īpašnieka čartera līguma (vai cita līdzīga līguma) darbības termiņš.

2.6. Kuģa nomaiņas iespēja

2.6.1. Kuģus fraktē pēc kategorijas, klases un izmēra. Retos gadījumos Īpašniekam ir tiesības nodrošināt Klientam kuģi, kas ir labāks vai salīdzināms ar pieteikumā vai Īpašnieka čartera līgumā norādīto kuģi izmēra, ražošanas gada u.c. ziņā gadījumā, ja pieteikumā vai Īpašnieka čartera līgumā norādītais kuģis avārijas vai bojājumu dēļ nav atbilstošā stāvoklī turpmākai ekspluatācijai. Vienojoties ar Klientu, pēc Īpašnieka iniciatīvas ir iespējama nomaiņa uz mazvērtīgāku kuģi, atmaksājot Klientam starpību, atskaitot bankas komisijas maksu, ja par sākotnējo kuģi bija samaksāts.

2.7. Kuģa atgriešana

2.7.1. Ja kuģis netiks atgriezts laikā, par katru nokavējuma dienu būs jāmaksā divkārša dienas likme, kā arī jebkādas iespējamās soda naudas, ko Īpašnieks var pieprasīt par kuģa atgriešanas aizkavējumu. Laika apstākļi neattaisno nokavētu kuģa atgriešanu čartera bāzē.

2.7.2. Kuģis jāatgriež tajā pašā vietā un Īpašnieka čartera līgumā (vai citā līdzīgā līgumā) norādītajos termiņos, ja vien tā īpašajos noteikumos nav norādīts citādi.

2.7.3. Atgriešanās brīdī Īpašnieks pārbaudīs kuģa stāvokli, tostarp aprīkojumu un to, vai nav darbības traucējumu un bojājumu, plīsumu, izrāvienu vai plaisu. Tiks pārbaudīta arī tehniskā apkope un tīrība, kā arī degvielas un ūdens tvertņu līmenis, lai pārliecinātos, ka tās ir pilnas. Pamatojoties uz pārbaudes rezultātiem, Klients apņemas no Īpašnieka paņemt parakstīto pārbaudes aktu (Check Out lapu). Jebkuras izmaksas, ko Īpašnieks konstatēs kuģa un tā aprīkojuma pieņemšanas laikā un kas būs nepieciešamas, lai kuģi atgrieztu tādā stāvoklī, kādā tas bija nodošanas brīdī, tiks atskaitītas no Klienta iemaksātās drošības naudas, Uzņēmums nav pilnvarots risināt strīdīgas situācijas starp Klientu un Īpašnieku bojājumu konstatēšanas vai citu strīdu gadījumā.

3. Dalība APCharter programmās

3.1. Programmas būtība tiek iepriekš saskaņota ar dalībnieku un apstiprināta rēķina izrakstīšanas brīdī.
3.2. Piedaloties regatē vai citā pasākumā ar APCharter jahtām, dalībnieks automātiski piekrīt regates vai cita pasākuma organizatoru dalības nosacījumiem. Daļēja piekrišana un/vai piekrišana ar atrunām un/vai ierobežojumiem nav pieļaujama.
3.3. Iespēja nakšņot uz kuģa tiek iepriekš saskaņota ar APCharter pārstāvi un nav pieejama katrā programmā. Gultas veļa netiek nodrošināta. Dalībniekiem jāņem līdzi savs guļammaiss.
3.4. Programmas cenā ietilpst jahtas noma (pilnībā vai kopā ar citiem dalībniekiem), profesionāla šķīpera/instruktora pakalpojumi, kuģa žurnāla aizpildīšana.
3.5. Pats kuģa žurnāls nav iekļauts cenā un tas ir jāiegādājas atsevišķi. Par iegādes iespēju iepriekš jāvienojas ar APCharter pārstāvi.
3.6. Programmas datumi tiek iepriekš saskaņoti ar dalībnieku un apstiprināti rēķina izrakstīšanas brīdī.

4. Lietotāju un Uzņēmuma tiesības un pienākumi

4.1 Klienta pienākumi:

4.1.1. Iesniedzot pieteikumu Īpašnieka kuģim, Klientam ir pienākums sniegt patiesu, aktuālu un pilnīgu informāciju. Klientam patstāvīgi jāpārlecinās, ka pieteikumā sniegtā informācija ir precīza un aktuāla. APCharter ievēro personas datu konfidencialitāti. Nepieciešamie personas dati, tostarp kontaktinformācija un pases dati, tiek nodoti trešajām personām (Kuģu īpašniekiem, ostu dienestiem, transporta uzņēmumiem u.c.) tikai tad, ja tas ir nepieciešams čartera līguma izpildei.

4.1.2. Pieteikums tiek noformēts uz Klienta vārda. Klienta Pieteikums netiek izmantots (cedēts, nodots) par labu trešajām personām.

4.1.3. Klients ir atbildīgs par visām darbībām, kas saistītas ar APCharter pakalpojuma izmantošanu un pieteikuma iesniegšanu kuģa nomai vai dalībai programmā.

4.1.4. Pasūtot vairāku kuģu floti vai izvirzot citus individuālus nosacījumus, par šādiem nosacījumiem ar Uzņēmumu vienojas līgumā, nosūtot e-pastu vai izmantojot atgriezeniskās saites veidlapu Vietnē.

4.1.5. Klientam ir tiesības slēgt līgumu ar trešajām personām, piemēram, par jahtas vadību. Uzņēmums nav atbildīgs par šiem līgumiem vai to sekām. 

4.2 Lietotāja pienākumi:

4.2.1. Visi APCharter pakalpojuma Lietotāji ir atbildīgi par to saturu (publicētās informācijas saturu). Lietotāji uzņemas visus riskus, kas saistīti ar neaktuālu un/vai nepatiesu saturu.

4.2.2. Lietotājs nedrīkst uzdoties par citu personu. Bez iepriekšējas vienošanās ar Uzņēmumu Lietotājs nedrīkst rīkoties citas personas vārdā, norādīt e-pasta adresi, kas nepieder Lietotājam, vai noformēt čartera līgumu uz citu fizisko personu vai organizāciju.

4.2.3. Lietotājs apliecina, ka ir pilngadīgs, rīcībspējīgs un tiesīgs izmantot APCharter pakalpojumu un apmeklēt Vietni.

4.2.4. Dalībnieki ir pilnībā atbildīgi par savu drošību uz ūdens un krastā, un nekas nemazina viņu atbildību. Dalībnieki paši lemj, vai viņu kuģis, kapteinis un komanda ir sagatavota kuģošanai tādos apstākļos, ar kādiem viņi saskarsies. Dodoties jūrā, dalībnieki apliecina, ka viņu kuģis ir piemērots apkārtējiem apstākļiem un ka viņi ir pietiekami kvalificēti burāt un sacensties šajos apstākļos. Neviena organizatoru rīcība nevar mazināt īpašnieku un/vai dalībnieku atbildības līmeni un nevar padarīt organizatorus atbildīgus par jebkādiem bojājumiem, zaudējumiem, nāvi vai traumām, neatkarīgi no to cēloņa, kas radušies, piedaloties programmā.

4.3 Uzņēmuma pienākumi:

4.3.1. Uzņēmums uzņemas pienākumu uzturēt APCharter pakalpojumu, nodrošināt lietotājiem piekļuvi APCharter pakalpojumam atbilstoši Uzņēmuma tehniskajām iespējām.

Informācija par kuģiem, to apraksts un pieejamība, kas publicēta APCharter tiešsaistes pakalpojumā, tiek norādīta, pamatojoties uz Īpašnieku un Agregatoru sniegtajiem datiem. Par sniegto datu precizitāti atbild Īpašnieks.

4.3.2. Uzņēmums sniedz naudas līdzekļu, tostarp tarifu, izdevumu un soda naudas, iekasēšanas pakalpojumu par labu Īpašniekiem, lai tie saņemtu samaksu par saviem pakalpojumiem. Par minētajiem pakalpojumiem no Klientiem netiek iekasēta komisijas maksa.

4.3.3. Uzņēmumam ir tiesības modernizēt un uzlabot APCharter pakalpojumu, veikt tehniskus un kārtējos darbus Vietnē.

4.3.4. Uzņēmums patur tiesības jebkurā laikā bez iepriekšēja brīdinājuma mainīt, atjaunināt, pārtraukt vai dzēst informāciju APCharter pakalpojumā vai Vietnē, ja tas tiek uzskatīts par pamatotu vai nepieciešamu Uzņēmuma interesēs un drošai APCharter pakalpojuma vai Vietnes darbībai.

4.3.5. Uzņēmumam ir tiesības vākt un glabāt informāciju par Klientiem un Vietnes Lietotājiem.

4.3.6. Uzņēmums nav finansiāli vai citādi atbildīgs par "nepārvaramas varas apstākļiem”, piemēram: notikumiem, darbībām, bezdarbību, kļūdām, nelaimes gadījumiem un dabas katastrofām, tostarp streikiem, lokautiem, darba strīdiem, aviopārvadājumu aizliegumu konkrētā galamērķī, izmaiņām vīzu režīmā, neparedzētu transportēšanas tarifu pieaugumu, sabiedriskajiem nemieriem, sacelšanām, blokādēm, iebrukumiem, kariem, epidēmijām vai pandēmijām, ugunsgrēkiem, sprādzieniem, sabotāžām, vētrām, avārijām, kuģa uzsēšanos uz sēkļa, miglu, valdības aktiem vai nolēmumiem, uzņēmēju, apakšuzņēmēju bankrotu vai to noziedzīgiem nodarījumiem, būtiskiem mehāniskiem un elektriskiem bojājumiem vai arī citiem ārkārtas notikumiem.

5. Atteikšanās no pakalpojumiem. Pieteikuma atcelšana

5.1. Atsakoties no pakalpojuma, lai lemtu par radušos izdevumu atlīdzināšanu, priekšroka tiks dota nosacījumiem, summām un termiņiem, kas noteikti Īpašnieka čartera līgumā (vai citā līdzīgā līgumā).

5.2. Pasūtījuma atcelšanas gadījumā pēc Klienta iniciatīvas Īpašniekam ir tiesības ieturēt avansa maksājumu pilnā apmērā. Avansa maksājums šajā gadījumā Klientam netiek atgriezts.

5.3. Gadījumos, kad Kuģa īpašnieks vai Uzņēmums atgriež avansa maksājumu, maksājums tiek atgriezts klientam, atskaitot bankas komisijas maksu.

5.4. Uzņēmums vērš uzmanību uz to, ka saskaņā ar Līgumu, kas noslēgts ar Kuģa īpašnieku, var rasties situācijas, kad, ja attiekšanās notiek mazāk nekā 45 dienas pirms čartera sākuma, Īpašnieks pieprasa Klientam atmaksāt pilnu čartera cenu. Šādā gadījumā, laužot čartera līgumu, klientam ir pienākums samaksāt trūkstošo summu līdz pilnai čartera cenai plus pasūtīto papildu pakalpojumu vērtību (šķīpera pasūtīšana, jahtas pārvadāšana utt.). Pretējā gadījumā Īpašnieks patur tiesības vērsties tiesu iestādēs prasītāja atrašanās vietā un iekļaut Klientu čartera uzņēmumu melnajā sarakstā.

5.5. Atteikšanās no pakalpojuma ir jāizsaka rakstiski, izmantojot Klientu atbalsta dienestu, uz uzņēmuma APCharter personīgā menedžera e-pasta adresi. Klients apņemas nekavējoties paziņot par lēmumu par attiekšanos, tiklīdz šāds lēmums tiks pieņemts.

5.6. Uzņēmums informē Klientu par iespēju noformēt ceļojuma atcelšanas apdrošināšanas polisi un drošības naudas apdrošināšanu. Lai saņemtu šo pakalpojumu, papildus jānorāda informācija par polises noformēšanas nepieciešamību, iesniedzot kuģa meklēšanas pieteikumu.

6. Līguma laušanas tiesības

6.1. Ja Klients neievēro apmaksas noteikumus saskaņā ar iesniegto un apstiprināto pieteikumu, tas ir par pamatu šā Līguma laušanai un Klienta apkalpošanas apturēšanai APCharter pakalpojumā saskaņā ar šiem Pakalpojumu sniegšanas noteikumiem. Uzņēmums rakstiski informē Klientu par līguma laušanu, un šādā gadījumā samaksātā naudas summa Klientam netiek atgriezta.

6.2. Kuģa neatļauta izmantošana, šajos Nosacījumos izklāstīto izmantošanas noteikumu pārkāpšana un/vai tiesību aktu pārkāpšana ir pamats automātiskai Īpašnieka čartera līguma (vai cita līdzīga līguma), šī Līguma laušanai un pakalpojumu sniegšanas pārtraukšanai.

7. Kuģa izmantošanas noteikumi

7.1. Klients izmantos kuģi saskaņā ar spēkā esošajiem kuģa atrašanās valsts tiesību aktiem. Klients uzņemas visu atbildību par iespējamiem pārkāpumiem, kas var rasties kuģa izmantošanas laikā.

7.2. Klients visos gadījumos ir pilnībā atbildīgs par tādu lēmumu pieņemšanu, kas saistīti ar to, vai burāšanas apstākļi ir droši viņam un/vai viņa viesiem.

7.3. Klients uzņemas pilnu atbildību par sevi, visiem saviem viesiem, bērniem vai citām personām, kas ar viņa atļauju dodas jūrā.

7.4. Prasības attiecībā uz Klienta dokumentiem, atļauto navigācijas zonu noteikšana, prasības ekipāžai, detalizēta tehniskā informācija par kuģi, papildu izmaksas un citi pakalpojumi, kas nav iekļauti nomas cenā, tiek norādīti Īpašnieka čartera līgumā (vai citā līdzīgā līgumā). Uzņēmums nav atbildīgs par Īpašnieka izvirzītajām prasībām Klientiem un Īpašnieka čartera līguma (vai cita līdzīga līguma) nosacījumiem.

7.5. Klientam ieteicams iepriekš, pirms brauciena, iepazīties ar kuģa specifikācijām, Īpašnieka čartera līguma nosacījumiem un Īpašnieka cenrādi, kā arī būt informētam par stāvvietu izmaksām, ostas nodevām, vietējiem nodokļiem un ieejas maksām nacionālajos parkos un vietējos apskates objektos. Uzņēmums nav atbildīgs par negadījumiem, kas var rasties saistībā ar šiem jautājumiem.

8. Pretenzijas

8.1 Klienta pretenzija jāiesniedz rakstiski vai elektroniski brauciena laikā vai pēc kuģa saņemšanas no Īpašnieka. Pretenzija par kuģa tehnisko stāvokli jāparaksta Klientam un čartera bāzes pārstāvim un jānosūta Īpašniekam saskaņā ar spēkā esošu čartera līgumu ne vēlāk kā 3 dienu laikā pēc brauciena beigām. Pretenzijas kopija jānosūta uz e-pasta adresi info@apcharter.lv, lai apkopotu statistiku attiecībā uz Īpašniekiem.

9. Jurisdikcija un piemērojamie tiesību akti

9.1. Visas strīdīgas situācijas starp Īpašnieku un Klientu regulē vietējie tiesību akti, kā arī pamatojoties uz ar Īpašnieku noslēgto čartera līgumu (vai citu līdzīgu līgumu).

9.2. Lai atrisinātu strīdus attiecībā uz interpretāciju vai jurisdikciju, norādītie strīdi būs jūrniecības iestāžu jurisdikcijā un kompetencē.

9.3. Visos citos jautājumos, kas nav noregulēti šajos Pakalpojumu sniegšanas nosacījumos, Lietotāju un Uzņēmuma attiecības saistībā ar APCharter tiešsaistes pakalpojuma izmantošanu regulē Latvijas Republikas tiesību akti. Strīdi, kas rodas saistībā ar APCharter tiešsaistes pakalpojuma izmantošanu, tiek izskatīti saskaņā ar spēkā esošajiem Latvijas procesuālajiem tiesību aktiem tiesā Uzņēmuma atrašanās vietā. Pirmstiesas kārtība pretenziju iesniegšanai pret Uzņēmumu ir obligāta. Termiņš atbildes sniegšanai uz pretenziju ir 30 dienas.

10. Privātuma politika

10.1. Uzņēmums novērtē uzticību, ko tam izrāda Klienti, iesniedzot iepriekšējās rezervēšanas pieteikumu kuģa nomai. Šī iemesla dēļ Uzņēmums vienmēr aizsargā privātās dzīves neaizskaramību un personas datu konfidencialitāti. Informācija, kas iegūta Vietnē, tiks uzskatīta par personas konfidenciālu informāciju.

10.2. Uzņēmuma stingrās drošības procedūras ir vērstas uz to, lai novērstu personas datu ļaunprātīgu izmantošanu un nesankcionētu piekļuvi tiem. Uzņēmums uztur personas datu datnes, kas ietver personas datus, kas iegūti, apstrādājot pieteikumus un atgriezeniskās saites veidlapas, kuru mērķis ir statistikas informācija reklāmakciju nosūtīšanai un attiecību starp Uzņēmumu un Lietotājiem uzturēšanai.

10.3. Pēc pieteikuma apstiprināšanas Klients garantē, ka viņa informācija tiek izmantota iepriekš aprakstītajiem mērķiem. Saņemot attiecīgo informāciju, Uzņēmumam ir tiesības publicēt Lietotāju atsauksmes un fotogrāfijas, kas saistītas ar APCharter tiešsaistes pakalpojuma izmantošanu. Uzņēmums patur tiesības vienpusēji informēt par akcijām, atlaidēm un piedāvājumiem par jahtu nomu, izmantojot Klienta norādīto kontaktinformāciju. Klientam ir tiesības atteikties no šādas informēšanas, rakstiski paziņojot par to Uzņēmumam.

10.4. Saņemto personas datu pārsūtīšana tiek veikta arī Īpašniekiem, kas atrodas ārvalstīs (starptautiska datu pārsūtīšana). Iesniedzot pieteikumu, Klients piekrīt savu personas datu nosūtīšanai Kuģu īpašniekiem iepriekš minētajiem mērķiem un uzdevumiem. Šie īpašnieki var atrasties jebkurā pasaules vietā.

11. Intelektuālās tiesības un satura izmantošana

11.1 Visas intelektuālā īpašuma tiesības APCharter vietnē pieder Uzņēmumam.

11.2. Visi Vietnē izvietotie attēli, logotipi un tekstipieder Uzņēmumam. Attēli, logotipi un informācija, kas attiecas uz kuģiem, pieder to attiecīgajiem Īpašniekiem. Šo attēlu, logotipu vai informācijas pilnīga vai daļēja reproducēšana bez to Īpašnieku piekrišanas ir aizliegta.

 13. „Sīkdatņu” (cookies) izmantošana

13.1 APCharter pakalpojums izmanto "sīkdatnes", apmeklējumu skaitītāju un citus nepersonīgo identifikācijas datu vākšanas līdzekļus (piemēram, Google Analytics vai Yandex.Metrika).

13.2. "Sīkdatnes" ir īslaicīgi vai pastāvīgi teksta faili, kas tiek izmantoti, lai identificētu, izsekotu sesijas un saglabātu konkrētu informāciju par Vietnes lietotājiem, piemēram: vietnes lietošanas preferences. Informācija, ko APCharter tiešsaistes pakalpojums saņem no šīm "sīkdatnēm", ir pilnīgi anonīma.

13.3. Izmantojot šo informāciju, APCharter pakalpojums var analizēt Vietnes apmeklētāju uzvedību, veidņu izmantošanu un Vietņu struktūru. Šādā veidā mēs varam uzlabot savus pakalpojumus nākotnē, piemēram: saturu, personalizēšanu un padarīt Vietni vai APCharter tiešsaistes pakalpojumu lietotājam ērtāku.

13.4. Uzņēmums un APCharter tiešsaistes pakalpojums neizmanto izsekošanas rīkus un neievāc personisko informāciju slepeni, bez apmeklētāja (lietotāja) piekrišanas, kā arī nesūta informāciju trešajām pusēm vai mārketinga platformām un nesaista šo informāciju ar personisko informāciju.

14. Mārketinga materiāli

14.1 Laiku pa laikam Uzņēmums sazināsies ar Klientiem pa e-pastu, sniedzot jaunu informāciju par APCharter pakalpojuma iespējām un Īpašnieku piedāvājumiem. Vēstules tiek nosūtītas no e-pasta adreses info@apcharter.lv. Šī adrese ir oficiālais saziņas kanāls starp Klientu un APCharter pakalpojumu. Klientam ir tiesības jebkurā laikā atteikties no šādu informatīvo vēstuļu saņemšanas, nosūtot attiecīgu vēstuli uz Uzņēmuma e-pastu.

15. Kontakti

SIA APCharter,

Reģ. Nr. 40203426506

Kārļa Ulmaņa gatve 123, Mārupe, Mārupes nov., LV-2167, Latvija 


Norēķinu konts: LV27PARX0028045600001

Banka: CITADELE BANKA AS

Bankas kods: PARXLV22

info@apcharter.lv

Контакты

Notikumu Kalendārs

Mēs apkopojām interesantāko sacensību datumus Latvijas, Lietuvas un Igaunijas akvatorijos.

ALL-PURPOSE CHARTER

SIA «APCharter»
Reģistrācijas numurs: 40203426506
Adrese: Kārļa Ulmaņa gatve 123, Mārupe, Mārupes nov., LV-2167, Latvija

©APCHARTER 2023

Контакты Контакты

Notikumu Kalendārs

Mēs apkopojām interesantāko sacensību datumus Latvijas, Lietuvas un Igaunijas akvatorijos.

ALL-PURPOSE CHARTER

SIA «APCharter»
Reģistrācijas numurs: 40203426506
Adrese: Kārļa Ulmaņa gatve 123, Mārupe, Mārupes nov., LV-2167, Latvija

©APCHARTER 2025